Czas realizacji zamówienia

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia przez obsługę sklepu rozpocznie się realizacja, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac. Należy pamiętać, że zamówienia są realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt).

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Dostępność produktów

Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane - od 24 godzin do kilku dni. Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie.

Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.

Forma płatności

W przypadku wyboru płatności elektronicznych lub przelewu, zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku. Płatności elektroniczne dokonywane w godzinach roboczych za pośrednictwem systemu eCard, są zazwyczaj przekazywane natychmiastowo. Zwykłe przelewy wysyłane przez internet, zależnie od banku i pory dnia, księgowane są w tym samym lub następnym dniu roboczym. Jeżeli zlecenie przelewu składane jest w oddziale banku, na poczcie lub w innej placówce pośredniczącej, wpłaty docierają z reguły w czasie do dwóch dni roboczych.

Forma dostawy

Firma kurierska doręcza przesyłki zazwyczaj w następnym dniu roboczym od nadania. Po nadaniu przesyłki można śledzić jej drogę na stronie internetowej firmy przewozowej.